Lite nya prylar hemklickade!

Idag har jag framkallat lite bilder från min digitalkamera på fujidirekt, faktiskt väldigt billigt och bra! Några av korten är på mig och min lillasyster som jag tänkte rama in och ge till mor- och farföräldrar i julklapp. Alltid bra att ge bort foton eftersom de äldre oftast inte vill att man ska köpa något och enligt mig känns det dumt att inte ge något alls eftersom man alltid får så mycket av dom :)

Har också klickat hem lite grejer från en sida med prylar jag hittade förut, den hittar ni här!


Bra att ha innanför dörren! Vi har alla våra nycklar på varsin nyckelknippa så vi behöver inte ett helt nyckelskåp.

Tjusig att ha på toadörren! Den sitter fast med häftkuddar också så man slipper spika i dörren :)

Det blev också en julklapp till min mamma, det är en slags hyllningsbok till alla mammor där ute! Söt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: STINA

naw, söt bok :) men tänk om hon läser detta sen då ?:O

sv; Det får vi verkligen ha! Supermysigt :)<3

2010-11-25 @ 08:16:13
URL: http://stinaalbertina.blogg.se/
Postat av: STINA

sv; hehe, yeye I will :)

2010-12-10 @ 17:38:25
URL: http://stinaalbertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0