JUL ♥

Härligt det är med massa snö ute nu & folk börjar prata om julpynt! Så himla mysigt :) Själv ska jag inte börja julpynta förrän första advent, tycker det är lite väl tidigt att göra det innan. Ska väl sätta upp julstjärnan i fönstret innan då förstås nu när vintermörkret är här.

Jag älskar julen verkligen, men det kan bli lite jobbigt ibland på själva julafton. Mina föräldrar är skilda, dock väldigt goda vänner, men det är lite olika om vi firar jul ihop eller inte. Vi firar nästan alltid med lite släkt från pappas sida och ibland är mamma med, ibland inte. Men nu när jag bor tillsammans med min pojkvän så blir det ytterligare en person att fira med, vilket kan göra det lite trixigt. Men i år har jag ju körkort så nu kanske det underlättar lite när jag ska åka mellan alla ;)

Jag har i alla fall gjort en julklapps-lista med namn på alla vi ska köpa julklappar till och så har jag skrivit ungefär vad jag tänkte köpa till dom. Vissa har jag redan hittat julklappar till, på internet, så det är ju bara att beställa!


Nu ska jag dricka lite kaffe och mysa!


Kan förresten tipsa om hur man lätt gör en sån här latte hemma! Man köper bara en liten lattevisp och ska det bli ännu bättre kan man köpa Arlas baristamjölk: LatteArt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0