Jaha.

Jaa, nu blev det att jag skaffade en blogg igen i alla fall. Hade bestämt mig för att inte göra det igen eftersom det tar så mycket tid & känns egentligen rätt fjantigt när man ändå inte har något vettigt att skriva om.. Men jag kände ändå att det kan vara gött att ha någonstans där man kan skriva av sig!

Nä fy, nu måste jag gå & lägga mig.. Ska ringa massa samtal imorgon till efterblivna företag som inte fattar bättre än att skicka ut felaktiga fakturor o.s.v! Ska dessutom försöka få tag i hyresvärden eftersom jag råkade betala dubbla hyror sist gång, måste ju se så att hon har märkt det :)



En bild på vår fina lilla katt - Luna heter hon & hon älskar att ligga på de mest konstiga platserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0