H&M

Alltså, jag fick hem kläder från H&M igår som jag hade beställt, det var ju roligt! Problemet var bara att jag har gått ner några kilo i vikt och det tänkte ju inte jag på när jag beställde kläderna. Jag blir så trött på mig själv alltså!

Så idag får jag skicka tillbaka ett par jeans och byta till en storlek mindre, resten av det jag beställde kunde jag använda ändå, får slänga in det i torktumlaren bara så det krymper lite :)Orkar inte vänta på att byta allt, men jeansen va som en säck så dom måste jag byta!

Så nu sticker jag iväg med paketet!


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Jobbigt det där när man måste skicka tillbaka, sånt gör att jag drar mig lite för att beställa över nätet. Men det är ju å andra sidan så smidigt att liksom klicka hem allt bara!

:)



Sv: Ja samba är otroligt roligt!

Haha, yes, magen växer så det knakar!

2010-11-23 @ 22:05:55
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0