Äntligen färdig!

Ja, nu är jag klar med allt jag hade tänkt bli färdig med idag. Har gjort färdigt några uppgifter i naturkunskapen & jobbat med en hemsida jag håller på med.
Ska förklara lite närmare:

  • Jag läser naturkunskap B nu, ska läsa till sjuksköterska sen och då måste jag ha läst den kursen. Lite konstigt att läsa ett handelsprogram när man ska bli SSK kanske, men jag hade inte bestämt mig för det när jag började gymnasiet :) Men det är alltid bra att veta hur man startar ett eget företag och kurserna jag behöver gick ju att läsa till så jag är supernöjd med mitt val ändå!
  • Anledningen till att jag grejar med en hemsida är att jag har praktik nu och den har jag hos min pojkväns storebror, jag har fått i uppdrag att göra två olika hemsidor åt honom så det är det jag pysslar med på dagarna! Är väldigt pilligt och tar mycket tid, speciellt eftersom jag är "självlärd" också, så vissa grejer måste jag leta upp massa info om. Så det är rätt svårt och man får har tålamod, men det är hur kul som helst tycker jag!

Nu sitter jag och dricker lite te, ska greja lite till på datorn och sen blir det nog läggdags för min del. Måste försöka ändra mina sovvanor alltså, fungerar ju inte att sova till kl 12 varje morgon.. Herregud! (;


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt! :)

2010-11-24 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0